130830+31 barntrakt barnvakt och barnjakt

Huga det går så snabbt att jag inte hinner med. Igår fredag blev ännu en underbar sommarkväll med alla ingredienser inkl fredagsmys. Skitig och glad men trött duschade vi och tog oss i säng. Imorse åt vi frukost i järla med ras och farfar och satte på barnvaktskepsen. Hemma blandade jag ihop med pappa farmor och farfar det med lite lek på gården och så hamnade jag på kalas på gården hos Jinda 4 år med en massa tjejer. Sa att hon skulle ha en pysselbok. Lekte bebis i Rasmus vagn och så tog vi oss till järla där vi avslutade fint med farfar och farmor. Rasmus jagade skiten ur oss om ni ursäktar uttrycket och sen golvades han 1945 och jag 2010. Sover så gott. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0