131204 ..och hon går som en tjej..

..ser ut som en tjej, och hon sjuuuunger som en tjej ska... Lång dag idag men härlig. Simskola, bra uppvärmning inför bananskalet som var en hyllning till tomten. Stora Ester var på besök, och mormor och morfar! Farfar har ryggskada och farmor hade Rasmus, det får bli ett annat julspel. Nå. Jag var klädd som en discodrottning, skulle likna Agnes lite, artisten. Vi sjöng tillsammans och så avslutade jag hela föreställningen med solosång till Agnes version av Han går som en karl, tomten alltså... Ni ska få se filmen. Jag var så vacker, så bra, så fokuserad, så ljuvlig. Har jag hört... Pappa kunde förstås inte låta bli att sjunga för personalen, men det var väl ok... Sen började luften gå ur backstage och kvällen gick fort. 'Ja jag är min i hela livet'. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0