131214 skepp oskoj!

Sov till åtta... Efter ett dramatiskt avsnitt av julkalendern fixade vi till oss för basketleken dit vi cyklade med andan i halsen. Vi fick hämta skor hos mamma kom vi på t ex, och lämna bandage till hennes fot, ja se hur det kan gå en lördag morgon. Nåja det var en härlig stund i lilla gympasalen och jag sprang runt i två timmar och skrattade och log. Den andra timman tränade pappa, jag fick klappa om honom för han blev så trött, och då lekte jag gympa med några andra barn, ett par blivande klasskompisar. Som grädde på moset så åkte jag och mamma till mormor och morfar för att skönt besök. Alltid lika bra. En fartfylld och finstämd dag. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0