131222 vila och kalas

Blev feberfri på morgonen efter att ha värmt pappa inatt ett par gånger. Vaknade halv fem och pratade som om jag druckit för mycket kaffe. Men vi somna om. Tittade som hastigast förbi mamma på dili idag och passade på att ta en dusch när pappa passade på att springa. Tillbaka till Landå där gänget var ute, så lite stilla lek i vårvädret blev det. Tog en lugn lunch med prinskorvhamburgare och soffmys innan Kristina och Rasmus kom. Dags för kalas hos farmor, vi hämtade farfar på vägen. Rasmus och jag kom bl a fram till att han var prins jag prinsessa pappa kung farfar hövding Kristina flicka och Anders pojke. Farmor hade fixat fint och vi hade ljus med till tårtan, ljus jag hade handplockat hemma med bra färgval. En skön stund i Alvik och jag och Rasmus spelade piano och sjöng för gänget. Hem igen och det blev söndagspizza minsann. Blev sugen vid tempo och pappa nappa. Kollade den spännande kalendern. Vi somnade så gott redan tjugo över sju. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0