131223 jag älskar dig

En fras jag är lycklig över att få höra ofta. Men idag kom den också från Rasmus när vi satt i soffan i järla och landade efter en förmiddag och lunch i sickla med Andys och McDonalds. Och jag älskar honom. Det är klart att vi blev kvar till middag... Pappa och jag drog till järla för frukost (efter julkalendern där pappa och jag bara gapade åt varandra när dom fastnade i svarta hålet) och så skulle pappa vidare en stund till jobbet. Jag Rasmus och Anders drog till Andys och pappa mötte upp efter en stund, vi körde så svetten lackade. McDonalds såklart och hem med hela ekipaget. Sen blev vi kvar helt enkelt, vi var i en lekbubbla och vi stannade där. Kristina kom och vi tog frisk luft med lite fotboll och skoj. Sen var det dags. Rasmus gick på ångorna och vi har ju lite jul kvar... Pappa och jag fick till lite klassisk busshållplatslek på väg hem till dili. Där fixade vi käk till tomten. Jag tror han kommer. Även till Rasmus trots att han svarade att han inte hade varit snäll i år när en farbror i affären frågade... E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0