131224 det strålar en stjärna

Var på hugget imorse, och hela dagen visade det sig. Var på väg att somna på väg till Väsby runt lunch men somnade inte förrän 2145 på Landå. Var i jultrans. I Väsby samlades väsbygänget och pappa hakade på ett tag för härlig mat och stämning. Jag for rundor och visste inte om jag skulle spela inomhusbadminton, äta godis eller bara fara runt. Blandade det, bl a. Hade fin ny stjärnklänning. Vi åt och jag ville sitta i min gamla bebisstol, som vi fick skruva ner... Det drog ihop sig för Kalle och mamma och jag, Leo och Anders, tog plats i soffan. Pappa sa hej och vi ses ikväll. Sen hade vi en fin julafton och tomten kom på besök och allt var kul och jag blev glad över paket och spänning. På Landå kom jag till slut ner i varv och somnade så gott till nya boken Igelkotten klarar sig själv. Det gör jag också lite, ihop med er alla. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0