131207 E som i MOD

Jag vickade vred och drog ut min lösa tand alldeles själv ikväll! Vi funderade på att pappa skulle dra den men så kom vi fram till att jag skulle klara det helt själv! Jag var rädd för att sätta i halsen, för att det skulle göra ont osv, grät nåt tår i början, men jag tyckte det var väldigt spännande också och kunde inte låta bli att prova och prova och prova och jag höll på med papper och kunde inte sluta. Pappa coachade och vi pratade om att vicka så det gör lagom ont, inte mer. Plopp! Vi blev galna, jag kastade tröjan och sprang runt och ropade, och hojtade att vi måste fira! Mod!!!!! Ja ni det var en upplevelse. Dagen startade med soffan, väcka farmor innan kalendern, frukost med fil och hårt bröd (väsbyinfluerat), pappa fick gå och köpa. Sen dansavslutning, farmor och farfar hakade på och mamma mötte upp. Ingen större grej men jag tycker det är så roligt och jag ville visa det. Och jag är bra... På em hamnade vi på lek o buslandet i Nacka strand med Elina och hennes pappa och lillasyster, de bjöd in oss. En kortis till forum för en ny pysselbok och hem för lördagsmys och, ja ni läste... Heldusch innan kalendern och sen föll vi ihop. En stark dag med en stark tjej. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0