130105 kalas/center of attention

Jag och stora e hade gemensamt kalas idag. Hon har precis fyllt och jag är på g. Vi var på festlokalen vid dagis där som bor och jag mamma pappa stora e och hennes familj fixade fint. Vi hann t o m ha lite mysigt själva innan dagisgänget kom. Det var en härlig eftermiddag där stora e och jag delade på uppmärksamheten och lekte fint med alla. Även de små som vi tog hand om. Jag var en smula passiv då jag var en smula förkylningsvarm men allt var ok. Vi avslutade med tacomiddag hos stora e och danslek och småmys. Hemma tog vi det sen förtjänstfullt lugnt och jag somnade så skönt efter att pappa bänt upp dom sista dropparna ur nässprayen. Tack för kalaset. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0