130111 NOT another day at the office

5 ÅR! Jag vaknade och klämde in mina fötter mellan pappas ben för att värma dom. Då viskade han, grattis på fölsedan. Ja just sa jag och log stort. Vi fixade till sängen och så hämtade han frukostbricka med välling ljus kaffe och paket och sjöng. Hihihi kände jag. Fick en pippiryggsäck och en sista film i en serie så vi vet hur det slutar! Gick till dagis med glatt humör, som alltid, med ett paket piggelin till kompisarna. Mamma hämtade och överraskade mig med en skrivbordshörna hemma! Mormor och morfar har några fingrar med i spelet och jag blev så glad och stolt! Lilla jag. Skrivbord. Och en jojo. Jojo! Vi tre åkte på lyxburgarkrog och smörjde kråset. Lite godis och mys på det och jag säckade ihop halv nio. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0