130712 lång fredag

Vi tog det rätt lugnt idag. Skönt. Men det bara blev så. En lång morgon där jag på tv såg den jag är namngiven efter. Lek och bus i lägenheten, och så skulle vi handla innan vi eventuellt hamnade på bad på em. Ett bekvämt varv till forum, sen lek och vinbärssyltproduktion med tjejerna innan stabil pastalunch inför fortsättning. Men så visade det sig att vi fick ett läge att åka till havet när naemi också skulle dit och så blev det. Vi fick en härlig stund i grisslinge, jag och Naemi badade som tokar och jag simmade och simmade. Hemma blev vi inbjudna att möta upp Anders i sickla för en fredagsbit och vi tog cykeln dit, jag åt min lilla fredagschipspåse som jag fick i Väsby, i cykelbarnsadeln... Hemåt igen och pang bom i säng. Det kröp lite i kroppen men kom till slut till ro i pappas säng. En fin fredag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0