130719 kalasmiddag

Vaknade lite senare tack och lov, det blev en lång dag men kul och fin. Det blåste rejält och vi flög nästan bort från vardagsrummet där vi tog det lugnt ett tag. Sen kolla vi läget på gården men där var också lugnt. Så vi stack och handlade och jag satt på pappas axlar och nynnade och bubblade funderingar. Efter en rejäl spaghetti så pysslade vi ihop och jag ritade en födelsedagsteckning till 'moster Ina' som vi kallar pappas moster christina, hon och farbror Kenneth, farmor farfar Rasmus kristina Anders kom på middag, ja anders gjorde middag, och pappa och jag gjorde så gott vi kunde. Men innan hann jag köra på ett tag med tjejerna på gården, vi tömde ett körsbärsträd bl a... Det var roligt med besöket och med Rasmus så var det ju lite extra krydda som vanligt förstås. Trött som en filt ville jag ändå hinna några minuter fredagsmys med pappa för att liksom stänga dagen. Vi fick till det och nu så sover jag utsträckt över hela sängen. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0