130730 triss i trallande jäntor

Blev mycket med tuva och Moa idag. Pappa och jag kom dock igång sent för vi somnade om... Tjejerna fick igång oss och vi körde hårt på gården med pappa Staffan och pappa. Efter lunch dök Anders upp och kollade en cykel och så tog vi en paus innan jag lekte lite med Naemi och en kompis. Men den kompisen lekte lite tuff och det var inte roligt. Pappa och jag pratade om att det kan finnas såna, och vad som är rätt och fel. Sen blev det äntligen filmdag. Vi hade pratat om att se film och äta popcorn hos Moa o tuva om det regnade och så blev det! Vi såg inte hela, vi var för spralliga, men åt upp popcornen... Vi stack till landå där farmor dykt upp och surrade och skrattade. Efter maten tog vi minsann en sista sväng, först hos oss där vi bjöd på konsert, sen till dom för att leka lite till och efter Sean banan i kallsången så var det dags. Vi fick ett bra mys och snack om dagen vid sängen. Läste om husdjur, pappa kallade mig busdjur. Sover som ett snusdjur nu. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0