130731 god och blandad dag

Väcktes nog av pappa något efter åtta i hans säng. Jag tror det är dags att vänja sig till nya rytmer fr o m måndag. Nåja vi mötte Moa o tuva på gården men sen ville pappa att vi skulle ta en utflykt, det var inget badväder och nåt mer extra kunde vi ju allt hitta på. Nå. Vi drog till stan och kollade läget, käka pasta på olearys, och hängde på junibacken med sångstund, tåg och så. Åkte hem i regnet och det var härligt! Kristina och Rasmus dök upp hemma och jag hängde på till Järla. Tanken var att jag skulle sova över med dom. Men jag längtade lite för mycket, kanske var jag lite trött för jag är ju så trygg i Järla, hursom pappa kom och nu sover vi ihop här. Läget är gott. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0