130616 kalasdag

Men det började lite spänt med spänd mage ett tag på morgon fm som tack och lov släppte. Var rädd att jag inte skulle kunna gå på Denise och Sofias kalas på gården. Vi stack ner till parken och kollade läget lite innan vi drog till forum och köpte basketbollar till tjejerna. Raskt hem för att öppna lokalen till Sofia och hennes mamma som skulle börja fixa, och där ville jag vara med och fixa. Pappa grejade lite lunch och jag fortsatte sen att ladda på gården för kalaset som pappa inte fick vara med på sa jag... Huga va kul vi hade och pappa såg oss fara runt och skratta. Ville närapå släcka och låsa lokalen men vi fick komma ner till Järla och hänga med ras och Anders och det var en höjdare det med. Rasmus var i superform och jag fortsatte bara skratta. Fick också min kurragömmasväng på busshållsplatsen och njöt. Hemma var jag igång tills både pappa och jag däckade i sovrummet efter en fin dag. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0