130309 lång lycklig dag

Vaknade tidigt. Ville tillbaka till livet i Jarla. Myste, vidare till dans och Väsby! Mormor bjöd på kalasfika! Grattis mormor! Mamma mådde lite konstigt så vi åkte till stan igen med anders ich doktorn fick kolla läget på sjukhuset och där mötte pappa upp. Mamma är ok. Pappa och jag åkte till andys, jag tyckte jag var värd det, såklart. Sen kollade vi pappas nya jobb som ligger bredvid och vidare till Järla där vi blev bjudna på vårgrill! Det var fint att ta ifatt och leka med Rasmus den token. Farmor skjutsade hem oss och jag sög ut allt av kvällen med killevipplek och annat. Somnade till slut. Matematiskt borde jag sova till imorgon fm, vi får se... E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0