130310 som fisken i vattnet

Sov ut hyggligt idag även om jag bär lite trötthet från äventyret ännu, och hade en skön fm där vi fastnade med lite fint pyssel i köket ett tag. Vi pratade också om Idre lite, jag försökte förklara men jag sa att det var så roligt att det inte går att förklara hur roligt det var, ja då förstår ni. Sen var det badhuset som gällde. Pappa sa nåt i hastigheten igår och det la jag väl på minnet… Och som jag levde om. Och som jag utvecklas. Simmar som ett lod när jag har huvet över vattnet, men jag SIMMAR, idag flera meter på det djupa t o m! Och dyker efter ringar på botten i lilla bassängen och sprattlar med benen för att komma åt dom med huvet under vatten med glasögon på i rätt många sekunder faktiskt, jag liksom ger mig inte, jag SKA nå dom! Pappa är förbryllad över min förmåga i vattnet, speciellt under! Vi kunde simmat där än om jag fått välja men det är ju trots allt simskolestart imorgon med dagis och vi måste ju låta dräkten torka… Vi fikade hos farfar och jag slappade lite bara, det är ett skönt ställe att bara koppla av en liten stund. Vidare till forum, kollade in folket, tog en burgare och gav oss hemåt för långmys. Jag la mig på soffbordet med nattlinnet på i väntan på pappa… Sen satte han sig där och jag la upp huvet på hans lår. Varför använda soffan… Kom till ro till slut och somnade när vi kom överens om det. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0