130321 in i märgen trött men ljuv förstås

Det var en innehållsrik dag idag med långa promenader, MEN, vi fick se dinosaurieskelett på Riksmuseet! Jag berättade om sexfotingar och konstiga svansar för pappa och mamma som var på besök på landå. Innan hade pappa och jag hjälpt en granne i källaren i ett proppskåp, pappa och jag har gjort det ett par gånger, vi har en specialnyckel och rycker ut nån enstaka gång. Mamma mötte på gården och vi fikade med paprika tills pappa var klar. Sen hängde vi bara i soffan en stund och det var skönt förstås, men jag var slut. Hade glömt att farfar dök upp i måndags på simskolan, han var och måndagssimmade! Vi pratade så sött i mörkret om när pappa var liten. Han åkte inte till museer och sånt som jag gör. Jag undrade om han t ex fikade med bullar och så istället med kompisarna. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0