130323 jackpot

Träffade mamma mormor morfar pappa farmor och farfar idag. Lite kusintapp, men i stort en mycket bra giv. Jag dansade förstås och kryddade dagen inledningsvis med häng hos mormor och morfar, där kryddat med våfflor! Vaknade upp vid forum (trött som en björn efter gladiatorerna igår på tv) där pappa mötte med farmor och farfar väntandes i bibblan. Vi gick förbi Robin som vann mello, hörde honom inte men såg honom och köpte en singel, min egen, ska spela den på min maskin. Hans kusin är alltså en av min pappas äldsta bästa brottarkompisar, han har tjatat sönder mig om det… Hemma, efter lite gladiatorhinderbana på väg hem som ni ser, slog jag pappa och farfar i memory, knappt idag, bara ett par mer än pappa, brukar vinna med mer. Vi åt kyckling och pommes och trivdes runt bordet och runt lite pyssel och elpiano senare. Vi sa hejdå och kl åtta skulle jag börja spela fotboll, då gav jag ut vissa signaler… Det är så fruktansvärt tråkigt att gå och lägga sig ibland, trots koma nästan… Sover gott nu men kunde inte låta bli att hjälpa pappa om berättandeinslag från sin barndom med att tipsa honom om att säga nåt om nån picknick han hade då. Jag är inne på det. Med. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0