131102 hos moster Ina och Kenneth

Äventyret började redan vid Slussen. Tunnelbana, centralen, folk, alla på väg nånstans. Själva skulle vi till Åmål! Mötte ras o gänget i stora hallen och vi var laddade och glada. Resan gick fint med pyssel, fika, hittade nästan en helt egen vagn där vi trivdes ihop, och gick även en sväng till fikavagnen. Rasmus var rädd mellan vagnarna men jag tog täten och det gick bra. Hyrbil i Karlstad och en nap i bilen. I Åmål möttes vi med öppna armar och jag kände in läget en stund sen full fart och Rasmus och jag tog kommandot över huset. En god lunch följd av lek och fix för att sen göra en utflykt i området och springa av oss, tänk att ett dike kan vara så roligt. Hem igen för att fixa en pumpa förstås. Rasmus och jag pysslade till en riktigt fin, med lite hjälp... Sen middag och hemmagjord glass. Sen var det en trött liten förkyld kusin som krigat färdigt och resan gick till Säffle för gonatt och pappa och jag somnade mitt i videung. Imorgon ska vi ut på vägarna igen. Kul! E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0