131104 skridskor och skottkärra

Japp, har åkt båda idag. Blev lite ställd imorse när jag såg pappa på dili som kommit på morgonen, även om jag visste om det, men man är ju inte klarvaken direkt... Nåja det gick så bra så, och skridskopremiären idag, jag hade kul och nya skridskorna funkade fint! Ringde på hos Moa och Tuva och hann leka lite innan maten och pappa hämtade mig med en skottkärra! Vi skulle köra några tunga säckar från styrelserummet efter maten till grovsopen. Jag var lite ängslig över att bli inlåst i källaren, pappa undrade var jag fått det ifrån, men jag kunde inte reda ut det. Nåja det släpper nog. Iväg med påsarna, hälsade på lite gubbar och gummor i grovsopen, och skottkärra tillbaka för att hålla kväll. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0