131124 Esther på taket

Som Karlsson. On top of the world. Började med långmys men även stoj i soffan idag. Tjet är lite kramig, han har inte så kul just nu kanske. Vi handlade present på forum till kalas och där fick jag chansen att flyga över Nacka, som Karlsson på taket! Jag låg stilla länge fascinerad över turen, vilken grej! Hem igen och mellis innan Evans kalas, ännu en kommande klasskamrat. Vi preppade också fotbollskläderna som farfar skulle hjälpa mig med eftersom pappa skulle möta tränarna innan. Att jag skötte det själv är en annan femma... Kul kalas och sen lika kul träning. Det sägs att jag är väldigt duktig, på riktigt. Kul för framtida kroppskontroll, fysik, hälsa, osv. Hej då till farfar och iväg till dili där mamma fick lussebullar från mitt bak igår. Pappa sa hej och nu trivs vi på dili som bäst. E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0