131003 liten är stor, och liten också

Pappa såg ett par bilder på dörren på dagis. Där står jag, störst och äldst, lilla jag. Jag tror det här året blir ett väldigt bra år för mig, nu och för framtiden. Bilderna är från lek o bus i Nacka och moderna museet Skeppsholmen. Så jobbar mitt dagis. Bland annat! Jag och lilla Helga var kvar när pappa kom. Jag sköter ofta avbockning av barn som hämtas, tycker det är kul. Jag bockade (fyllde i rutan) av mig själv och pappa och jag hämtade köttbullar på tempo. Innan maten hann jag med lite skoj med Moa o Tuva på gården. Var riktigt trött men pysslade klart ett pussel innan vi gjorde oss iordning för en tidig kväll. Vi somna gott till Alfons Åberg. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0