131007 bedrägligt lugn

Liten kämpe jag är. Vakna för tidigt men kunde inte somna om, trots pappas arm som kudde. Fick en köttbullemacka till frukost för det var ju internationella barndagen idag, som vi firade lite på dagis. Pappa hämtade svettig och dan (igen...) och jag hann med att laga låtsassoppa på gården med Moa Tuva och Jinda i all ro. Hem till lugn och kyckling när Tjet kastade sig ut genom lyckan och gav en grå katt ett par rejäla omgångar mitt ute på gården. Pappa fick hämta vår egen vaktstyrka och jag var alldeles tagen, så har jag aldrig sett tjet. Lugnet kom tillbaka, vi pysslade, läste i soffan, och jag blev mosig och somnade ljuvt. Hoppas jag sover nu. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0