131020 överläge

Har koll på min tillvaro, är i överläge, liksom jag brottade ner stora e på fotbollsplanen idag så vi kiknade av skratt. Pappa kom förbi dili på fm och vi pratade lite om min och mammas utflykt till Uppsala med nya bekanta och att jag lekte superlänge med barnen så natten blev kort. Sen dansade jag nåt så fantastiskt för dom på dili. Pappa och jag tog lunch, hindrades till forum av en ny punka så vi tog det lite lugnt en stund innan fotbollen. Det var ännu en härlig vacker dag och träning. Pappa behövde snacka strunt med tränarna efteråt så jag hängde med stora e hem en halvtimme. Oboy!... Vidare till järla för middag med Rasmus i täten. Farmor körde hem oss och jag somnade till under min gamla Labanfilt. Var en kämpe i duschen och sover nu djupt. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0