131023 jag, en baddare till tjej

Jag fick silverfisken och guldfisken idag! Jag var så stolt och jag ville göra det till en överraskning för mamma och pappa och visa upp fiskarna. Men i hämtningsröran glömde jag bort dom och pappa hade ju ingen aning. När vi gick så nämnde jag det och då kom jag på att dom var kvar. Jag blev alldeles orolig att dom var borta och lite ledsen att jag inte kunde visa dom men vi såg dom genom fönstret, pappa hade sett nåt på golvet han inte studerade närmare och lagt på en byrå inne där jag fick se att dom låg. Lite tagen bestämde vi oss för att fira mina fiskar med en hamburgare och att köpa en märkessköld! Pap o jag väntade in mamma på dili med lite lek och när hon kom stod jag först i duschen och så överraskade jag henne med att öppna mitt paket med skölden... Sen var det typ gonatt... E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0