131031 inte på hal is

Skridskorna är säkrade till måndag då det är premiär. Pappa och jag hitta nya igår i vår fina specialsportbutik med beg grejer och idag puttrade vi bort och hämtade dom, nyslipade! Sen forum för lite wok och ärenden, till tempo för kattmat och toapapper, och det var tur, för jag hann knappt in hemma förrän jag satt där... Sen gick det snabbt, hade kroppen full av sömn som ville ut. En stund efter åtta kom Theodor, Tristan, Isak och Erik med skrämmiga kläder och knackade på och skrämde pappa och ville ha godis. Jag sov som sagt... Jag hade ett bra oöppnat lass så det var ok att de fick lite, och jag fick en spindel med gröna ben! Hepp! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0