130908 hum hum i humlegården

Efter en fin helg på dili och väsbybesök och träff med isak och klara så mötte jag och Mamma Gisela Emmy och Lisa på picknick i humlegården idag. Kul med utflykt! Sen hemma var det dags för fotboll och vi mötte upp stora e hemma först och bytte om. Varmt som en sommardag var det och vi for fram och tillbaka på planen. Jag log och gäspade lite också... Vidare på mysig middag i järla med gänget och jag och Rasmus målade tavlor åt alla. OCH innan maten smet pappa och jag ner till sjön och tog ett kvällsdopp. Kanske årets sista? Lite kallt men inte farligt och jag hoppade i två gånger. På väg hem blundade jag i barnsadeln och hemma gick det så kvickt. En liten myspåse var jag allt. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0