140406 Wäsby weekend

Efter dans och den lek med Aline och leonora så var det Väsby som gällde. Ett dygn där gör alltid lika gott. Fullt ös förstås, så pass att jag låg och cyklade i sömnen i mormors säng, och kryddat med bad idag och träff med Alva, som dessvärre hade ont i örat så vi tog det lugnt. Pappa mötte upp med morfar och mig och jag ville så gärna spela lite boll på planen. Sagt och gjort och vi var alldeles själva. Så härligt. Hemma kom vi till ro och när pappa började prata i gåtor, för både mig och sig själv, så sa vi gonatt... Mot en ny vecka i livet. Jag började räkna på hur gammal Rasmus blivit, och vad jag är, och så räknade vi vidare, och det blev fnissigt, tänk att jag till exempel är 9 när Rasmus blir 6! Himmel och pannkaka. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0