140811 fritids

Jag sa att det kändes konstigt att gå åt andra hållet idag jämfört med alla åren till dagis. Men inte ledsamt. Spännande. Jag är ju sån. Men jag rusar inte in i det. Med lagom fart tog jag mig in i det och tog in allt jag såg. Hallen med mitt namn på hyllor och lådor, fröknarna som välkomnade mig, lite kompisar, vårt klassrum, grejerna osv. Pappa stannade en stund, skrev lite uppgifter i en pärm och sen såg vi på varandra och log och sa hejdå. Det här skulle bli bra. Hade en härlig dag och mötte farmor med ett stort leende för jag hade haft det så bra. Berättade för pappa när han kom till middag och sen mamma på telefon, och nu är det bara framåt som gäller. Hade en kortare men mysig kväll och hann leka på gården lite också. Kul! E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0