140818 från a till ö

Landade på ö idag. Resan med sommarprojektet är klar. Skrivboken från dagis färdigställdes enligt plan innan nollan börjar. Kram på mig. Vägen är allt men roligt att få göra klart lite kul saker under tiden också. Imorgon börjar en ny resa, men vi ska inte dramatisera det för mycket, det handlar ju bara om nya spännande dagar på den stora resan. Farmor hämtade idag, hon hade vägarna förbi kan man säga och skönt att inte gå hela dagar alltid heller, även om jag har det bra. Vi grejade och tog det lugnt, pappa kom till maten och så hjälpte han en farbror att bära lite medan farmor och jag lekte i parken. Sen testade vi uppropskläder och fick till det tycker vi. Nyduschad och slut fick båda natta mig. Sover sött, lilla jag. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0