140819 (ny) hej på dig skolan se här kommer jag

Vaknade lagom i tid och var på gott humör. Vi tog det lugnt, hade gott om tid. Hade preppat kläder, moster Inas klänning bl a och allt var klart. Stora E och Peter kom förbi och vi slog följe efter en stund tillsammans på Landå, liksom backstage. Sen ringde farfar och han var på plats på skolgården, det här skulle han inte missa. Sagt och gjort, gick dit, i stövlar, dojorna var på fritte... Bytte om och minglade med alla barn och föräldrar, det var mycket att ta in, men hade ett svag leende på läpparna hela tiden. Pappa och jag kröp ihop och lyssnade på lärarna som välkomnade på gården. Vidare in i vårt klassrum, allihop, med farfar som kapten. Barnen i ring, lite info och upprop, jag sa JA högst av alla. Sen nån ritsaga och sen fick de stora gå, vi fick piggelin... En jättebra dag och start, det här blir bra hörni, häng gärna med på resan. Ikväll landade jag och mamma på dili och jag kunde slockna harmonisk. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0