141201 glad i mössan

Hakade på storis hem idag och njöt ett par timmar. Pappa kom förbi med varma hälsningar från hela frökengänget på Spiggen som precis avslutat sitt "bananskalspel" för föräldrarna, ni vet det där med nyckelbenet, eller när jag var agnes, ja ni vet... När han for förbi tittade han in för ett varmt återseende. Så varmt att han fick ett fat med klassiska skinkmackor med sig till hanssons. Oj vad vi njöt av gamla minnen. Sen tror ni inte att jag fick en precis likadan mössa som storis har av Agnes som fixat en till mig med på samma ställe! Som jag tyckte om den, och vi uppfann en dinkelidonkhälsning, typ att vi sa så när vi hälsade... Hemma lyssnade vi på radiojulkalendern. Ovant men kan nog bli spännande alltmer när jag kommer på att man kan sitta och lyssna bara, kanske pyssla lite under tiden. Man får ju prova nya grejer, eller hur, speciellt bra grejer. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0