141206 jazz o ras

Ja jazz o jazz, en gång i tiden hette det jazzdans när man höll på med lite allt möjligt men för tillfället vet jag inte, strunt samma, jag dansar och jag gillar det. Det stärker mig lite omedvetet också på insidan, att våga saker, idag reflekterade jag inte ens över att Elin smugit in att jag faktiskt står positionerad längst fram från start, och idag inför en hel del föräldrar. Det får vara som det är med det, och vi ska inte göra en grej av det, men det är lite kul ändå. Det var dock lite hostigt och snuvigt idag, men det är ju bara att snyta sig... Det gick bra. Mamma mötte upp på dansen och vi hade en bra stund, fikade och snacka strunt. Sen mötte minsann rasmus och anders upp och vi drog till forum och hängde ett tag, lekte, och jag handlade t o m själv. Visade rasmus min skolgård och vi körde hårt ett tag. Köpte frukt på tempo och tog rast på landå. Eftersom vädret tillät så blåste vi med cyklarna till finntorp då vi kom på att vi kunde fortsätta leka och sen käka ihop, rasmus hade en tanke om det och då hakar man på... Cyklade hem och tog en egen lördagspaus, såg slutet på en skön disneyfilm om julen, ibland kan det faktiskt vara bra, när allt bara funkar fint, snöt mig lite till och somnade som en stock efter bok och snack. Tack. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0