141217 kalaskväll

Noterar i min logg att jag inte fick med 15/12! Vad i hundan? Vi åkte till rasmus och anders och hängde med dom och myste. De frågade om vi ville göra dom sällskap och självklart. Det blev en mysig stund såklart. Och efter att ha smyckat granen med mamma på dili igår så var det idag dags för farmors kalas. Farfar hämtade mig, och det var inte lätt, jag sprang runt och lekte på gården och där gick farfar som till slut fick hjälp att hitta mig. Vidare med buss till Järla där rasmus och kristina hämtade upp oss och så till alvik. Där välkomnades vi av en glad och glittrig farmor och moster Ina! Vi fick en mysig stund ihop och sen dök pappa upp. Trivseln fortsatte, jag och rasmus lekte lite själva, men så blev det tårta och klappar till farmor och spänning, jag och rasmus fick också en present. Jag fick perfekt till jul en röd flisväst man kan ha ruggiga dagar. Efter julkalendern bar det hemåt och pappa lämnade mig på dili där jag nu sover gott inför sista skoldagen. Svisch, vad var det? Livet... Nu fångar vi lovet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0