141228 full fart flickor

Testade mina nya skridskor på medis med mamma och gänget igår. Gick lysande och vi hade en skön stund och fikade gott. Idag var det vip-kalas hos storis där svea och hennes storasyster livia kom på besök, och Kevin som är vår ålder. Vi hade hur kul som helst och kunde hållt på hur länge som helst, och det var knappt vi kom iväg till fresta där jag skulle sova. Hursom, väl iväg tog jag en tupplur i bilen, och det gjorde gott, jag for runt som en propeller i huset när vi var framme. Pappa stannade en stund och vi hade mycket trevligt vid köksbordet och jag höll mest i snacket förstås. Längtade efter att ringa Alva, sagt och gjort, hon dök upp och vi gick igång med full glad fart. Kommer nog sova gott inatt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0