140213 game on

Idag var det dags för fotbollsleken att starta inomhus på torsdagar ett par månader. Massor av killar, tre tjejer, stora e och en liten ny. Pappa och jag hade på nya fina kläder vi fått av föreningen och när vi körde igång hinderbana där vi bl a först skulle kasta pappa på en tjockmatta, innan han började lyftkasta oss, så var vi igång och kul var det. Man har ju liksom spring i benen. - här ska jag gå i skolan sa jag innan vi började. Jag vet vad som är på gång... Vi åt banan och kalla pannkaksrullar på stående fot hemma innan och skrattade när vi fick munnarna fulla jag och stora e. Hemma gick det snabbt ner i tempo och jag somnade så himla gott. Igår var det också game med stora e, fast på padda. Pappa fick inte ta bild på mig idag... Jag är bestämd med det... Lilla E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0