140215 'idag var vi hos rasmus'

Så skrev jag ikväll i lampans sken, i min dagbok, den analoga... Skriver en rad där också ibland, skönt med penna och papper. Annars efter lite lek i overallen kom vi till dansen. Elin säger jag är så duktig och jag har kul. Kul också hos och med Rasmus Kristina och Anders  idag, vi har ju inte setts på länge. Lunch Alfons och småbus innan vi faktiskt blev bjudna på ett nappatag på Andys! Till järla igen för middag och långsam men fin lek, vi var båda trötta. Pappa och jag körde busshållplatsleken och där kom en tant som vi säkert inte sett på ett år och hon sa - jaså hon gömmer sig fortfarande... Hemma blev det mellomys och efter alla låtar kröp jag ner i vespaoverallen framför tvn som en igelkott under sina löv, och när jag var varm så var det en mycket god natt. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0