140108 Emil, Ida, farmor, bamse och Skalman

Ja inte bamses farmor på berget utan min. Och Skalman blev jag, på bild iallafall. Men bamse var bamse. På biografen. Men på bio såg vi Emil och Ida. På söder. Glasklart. Pappa och jag vaknade båda när jag vädrade mig ordentligt runt 0720. Vi gick på toa sen ville jag krypa ner hos farmor en stund och sova. Gick ju bra... Men vi snackade en stund och mötte sen pappa i köket. Han skulle till jobbet och jag och farmor tog oss efter ett tag till Medborgarplatsen och bio! Emil och Ida! Bra film bra McDonalds och bra utflykt idag igen till stan. Tack alla. Hem igen för pyssel och papp och sen kom mamma förbi Landå och hämtade. Lite surr sen gick vi hem för vila. En stor dag imorgon, dagis börjar. Tack alla för mitt underbara lov, och liv. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0