140116 kör så det ryker i snön

Idag på dagis så for jag över en sten eller nåt i backen och fick en repa i nya surfbrädan så den gick lite långsammare. Hulkade mig när jag berättade för pappa men han sa att vi fixar det på nåt sätt, att det inte var nån fara. Sen efter maten, som jag förstås åt i nattlinne, och tittade på ett av mina två nya favoritprogram Rapport (det andra ABC...), gick vi tillbaka till pulkabacken och tror ni inte att den kalla sitsen på snowracern sprack lite längst bak av pappas tunga rumpa. Men kul var det. Hemma gick det snabbt, ligger efter i sömn, vaknade precis och började säga nåt till pappa men somnade mitt i meningen... Gonatt... E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0