140127 ljuva ja

Strosade till dagis på pappas axlar som vanligt och han tycker tydligen att det är underbart när jag nynnar glad, lugn och bekymmersfri däruppe. Samma sak hem. Provade pulkabacken med den nu rätt slitna fina pulkbrädan och friktionen i backen bjöd inget glid. Ett påse på tempo, plockade ut blodpudding som kvällens rätt och åt så mycket att pappa nästan blev rädd. Älskar blodpudding! Inget bacon! Lingon bara! Sen pysslade vi med pysselboken och pappa tänkte på läxor och hur roligt vi ska göra det. Som en fortsättning på pyssel! Dusch och mys och gonatt. När pappa vaknade och skulle smyga iväg sa jag att jag inte sov, men somnade nog tio sekunder senare, om jag ens var vaken... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0