140722 till topps pappa

Jag är ännu på topp! Vi puttrade till Ingarö havscamping idag. Ljuvliga stillsamma naturresor för våra själar. Jag log när jag påmindes om det fina badet från förra året. När jag såg tornet sa jag att jag skulle prova andra våningen, som jag kallade tvåan, för jag hoppade från ettan förra året, med puffar. Jag klippte tvåan utan puffar förstås, lätt som om jag åt ett kex och sen även trean (typ 3,5 m) av bara farten! Jag hoppar mycket kontrollerat, som en spik med vingar som vi brukar säga, och de första hoppen väntade pappa nere i plurret och höll koll på allt runt om. Sen gjorde han samma sak ifrån tornet och kom i efter. Jag simmar numera som en fisk men pappa släpper inte ögat från mig en sekund förstås. En fin baddag med medhavd kyckling och melon bl a. Väl hemma pausade vi lite, skrev lite i min skrivbok från dagis och så cyklade vi och fixade wok. Rasmus och Anders kom på kul besök och R o jag körde gott och glatt med varandra. Var så trött att jag drog ut på tiden extra länge ikväll förstås... Jag som behöver sova. Imorse besvärade i tur och ordning solen mig (efter toabesöket i ottan), sen färjorna i dimman, sen tjet... Men nu sover jag som en liten groda. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0