140604+05 planeringsdagar

..för dagis, inte för mig, även om jag funderar och analyserar som vanligt. Hursom, farmor mötte upp igår morse vid tempo när pappa for till jobbet. Vi hade en mysig frukost och en mysig dag i lugnt tempo, lunch hos farfar, häng på bibblan, häng på gården, ja sånt där, och det kändes skönt. Pappa mötte upp efter jobbet och hann ifatt oss när vi var på väg till dili, och pappa och jag tog sista biten. Idag for jag och mamma iväg till Årsta en sväng innan vi njöt av en Tingelingbio och popcorn förstås! Vi hade 3D-glasögon och en gång klev dom ut ur duken och jag blev så rädd att jag tappade popcornen! Tillbaka för fika i Årsta för att mötas vid tempo igen (vilken centralstation...) där pappa satt på bågen och väntade. Det blev en mysig sommarkväll på gården med barn och föräldrar. Vi tog en lite senare middag och sen ville jag faktiskt passa lite fotboll med pappa istället för att leka med gänget så vi gjorde det en stund innan jag avrundade med gänget och sist Beata. Sen fick jag min älsklingschokladglass med några skedar och somnade till Mat-Tina fixade sallader i Israel. Därför blev tandborstning och läsning lite frånvarande för mig, men ändå helt ok. Bra dagar. Tack. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0