140607 vänner

Vaknade med stora e idag. Kul med övernattning även om man sover lite... Sen drog det igång. Hängde med till henne och Denise en timme medan pappa köpte present till kalaset vi skulle på med tre dagiskompisar som firade. Vi puttrade dit och jag sjöng på vägen som vanligt. Jag for runt och hade skoj men fastnade också med Tuvas lillasyster i bollhavet. Är ju en del omhändertagande av mig och den lille fick mig att stanna upp. Vidare hem och Beata dök upp på en stilla pysselstund. Mysigt. Gjorde en grej till Rasmus. Vi tog oss ett varv till parken och jag ville ha mössan som farmor tagit med. Bara för att liksom. Den gamla Spanienkoftan är lite liten men ack så skön. Väl hemma efter maten hängde vi med Tuva ute en stund. Lekte kurragömma och pappa letade men jag råkade prutta högt bakom busken och vi var avslöjade... Tog en rejäl dusch och bad om att få bli kåldolme i handduken igen. Vi landade i soffan och föll i ro. E










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0