140301 hej så länge allihop

Laddade och fick energi från alla håll idag inför resan! Hängde först några fina timmar med Rasmus farmor och farfar på Landå. Pappa hjälpte Kristina och anders att flytta. När han kom hem och vi sa adjö slog jag en signal till Väsby och pratade ifatt med mormor och morfar, sittandes i Rasmus vagn... Dom önskade mig också en fin resa. Sen gick vi till dili och jag kramades med mamma och tankade lite. Vidare till slut för tankning hos stora e och hennes fina familj som bjöd in oss. Dom hade varit i Karlstad och stora e hade frågat om mig. Vilken kompis va! Så vi lekte undan ordentligt, och så fick vi middag! Pappa lekte pappa Ben i hedenhös med fläsklägget... Jag och stora e bjöd på dockteckningsteater typ, och fick fina applåder. Hemma körde vi lördagsmys efter stordusch och jag är så himla glad och redo för resan. Kan man stanna tiden? Det är så mycket som är så himla bra en sån här dag. Tack alla. E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0