140327 pigg snuvig

Lite lurig dag men mamma och jag kom på att jag blev hemma, snuvan var lite tjock. Så det blev en lugn och skön dag, även om vi kryddade det hela med att jag satt med och tittade på fotbollen ikväll, det var liksom läge, jag var ju inte sjuk, om än snuvig. Det var roligt att plocka upp stora e på vägen och vara med henne på fotbollen. En del barn har lite väl mycket spring i benen ibland och ett sånt barn lyckades förstås träffa mitt huvud med ett skott. Det är ju inga raketer, mer lyftningar, men ändå, visst var det typiskt... Nåja, jag repade mig kvickt, är rätt stark där och jag blev mest lite ställd, och barnet förstod att säga förlåt. Nåväl. Thats growing up I guess. Hemma mys och lugn, tittade lite på Kunskapskanalen, kan bli en ny favorit, lugna bra grejer där en del passar en sån filur som mig. Prosit! E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0