140331 min dag

Japp idag var det Esther! Dom sjöng med en enkel tulipan för mig på dagis! Jag berättade det för pappa när han kom och jag fick ta med Tuva in en sväng till oss innan maten. Vi tog det lugnt men hade mysigt, nya skolkompisar som vi ska bli. Sen ringde moster Ina och sa hej pga idag. Jag sa efteråt att jag tyckte hon är så snäll. Tog en tur till tempo för att köpa leverpastej som är nya favoriten, och det var tur, för en fotbollskompis och hans pappa var där, pappas hjälptränarkompis, och vi spelade en bra stund, tills kinderna var äppelröda! Sen gick det snabbt, även om jag inte alls ville lägga mig, ändå somnade jag till Bullerbyn, pappa hann inte ens sjunga... E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0