140502 klämmig klämdag

En annorlunda morgon. Skulle egentligen till stora e idag pga klämdag men hon skadade armbågen igår så då var det dagis som gällde men så klev kyrkbyn fram och jag hamnade med lillebror Rasmus... Pappa och jag tog vespan ner och vi började. Vilken dag! Och inte bara Rasmus. Farmor farfar Kristina Anders och Christina var med om sina rundor dom också. Från att slå låret i rutchkanan med ras och Anders till att steppa runt seniorerna med full fart. Och så starka och duktiga jag och Rasmus var när vi bar kantsten som farfar grejade med och kastade i skottkärran! Mamma kom runt fyra, sa hej på gänget och kollade kyrkbyn, sen for vi till sickla och handlade. Pappa ringde och vi vinkade till varandra mellan parkeringsplatsen och terassen. Hemma på dili var det nog chill... Ikväll har jag nog slocknat gott, igen... E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0