140512 vitaminkusin

Idag for vi till livet i finnskogarna... Fina Finntorp alltså. Pappa hade styrelsemöte på fel dag så jag fick lyckan att träffa Rasmus Kristina Anders och farmor en kort sväng innan farmor körde hem mig för läggning. Farfar hade kommit hem från sjukhuset samtidigt men han fick andas ut därhemma, precis som tarmen sin gjort några dagar. Den mår bra nu. Farfar också. Vi puttrade dit efter dagis och jag kopplade på direkt med Rasmus och efter middag stack vi till en ny superlekpark som finns där. Nåja väl hemma efter lite nödvändiga omvägar jag liksom kom på så landade jag och farmor i myset och jag somnade till slut. Tack för idag. E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0