140514 frågor på det

Sprallig som vanlig var jag när pappa kom. Jag är på dagis i nära 10 timmar vissa dagar och ändå håller jag ångan uppe med friskt humör. Det går inte av för hackor. Hittade Moa på gården och lekte ett varv men gick in på Landå en stund och lekte innan maten. Vi lekte frågeleken där man får hitta på svar själv som man tycker och tänker fram och jag läste riktigt bra för Moa som ju är ett par år äldre. Efter maten tog vi en cykeltur, gillar min cykel och frisk luft som ni vet. På Forum röstade pappa och han förklarade vad det var, och jag tror jag greppade lite, för jag har ju hört om Europa och vi har kollat länder på kartan på badbollen många gånger. Jag ville köpa en pysselbok för mina egna pengar och vi satte oss på golvet i affären och räknade och valde mellan en femtilapp eller två tjugor och en femma, jag valde jämna pengar. På gården vände vi för jag ville spela lite boll på planen. Cyklade hem och gjorde toalett, och satte oss i köket utan tvn igång och pysslade med boken. Sen gonatt till herr hasselnöt och nu sover jag sött som en liten ekorre. Frågor på det?... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0