140519 laughing in the rain

Var nästan sprittigare än nånsin på dagis, var så glad och skrattig. Vet inte varför, men jag är ju sån. Sa hej på ett par tjejer på gården men kom in för mat, men hann hjälpa ett par vilsna sniglar på uteplatsen först. Sen skrev jag en lista till tempo och jag ville ta med bollen. Eftersom folk skyr utomhus så fort det lite molnigt och lite dugg efter ett tag så var vi ensamma på planen! Det har blivit ett mysigt sätt att leka på och när pappa skulle jaga mig, på mina villkor, så skrattade jag så hjärtligt när han inte fick röra mig men var precis intill och låtsaspetade på mig i luften. Det liksom kittlades utan att han nuddade. Sen fick vi springa hem, jag med en hand på rumpan, för olyckan var nära förestående... Men vi klara det, fick en skön dusch och kväll. Ville inte lägga mig förstås men det är old news, och jag fattar ju galoppen eftersom jag gäspar stort... E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0